tisdag 19 oktober 2010

MVC


Ja idag skulle min lilla mir hämta mig å skjutsa mig på mvc men hon hade sovit över lite så ja ringde bästaste bossen som lyckligtvis skulle börja jobba kl tio så de passa ju bra :) så hon skjutsa mig så kom mamma dit å hämta mig när ja va klar :) såde gick ju kanon ändå... Allt va bra 2 kg till upp på mamman ;) å några cm på magen som hon inte berätta kom ja på nu men får väl se sen :) Lilla hjärtat slog som de skulle oxå 155 lika som första gången ja fick lyssna 155, 147, 156, och nu 155 igen så de ligger ju jämt å fint <3<3<3 lilla fisken som ligger därinne... Hon kände oxå hur han låg å han har huvet neråt vilket han alltid haft när ja kollat å varit på UL å koller de är ju bra :) + att han var "nästan" helt fixerad :D WIHOOOO fast de kan dom ju vara i flera veckor men ändå kul... Nu ska ja gå med grisen sen till mormor å få i mig lite mat ;)


Hörs

2 kommentarer:

  1. fin bebismage :) längtar tills den syns på mig med :O

    SvaraRadera
  2. Hej :) ja tack så mycket... ja de är såå mysigt med kulan :) Grattis till den 3 e oxå kul att du oxå har en blogg!!

    SvaraRadera