måndag 18 oktober 2010

Ny vecka

Ja nu är kl över tolv å de är måndag ny vecka lixom... Jag har nu varit ledig i 2 veckor å de känns som ja redan på nå vis räknar ner till ja ska börja jobba igen :( låter sjukt att man ska vara ledig 1 år men de värsta är väl att de kommer rusa förbi sen har man jobbat flera år igen.. Ja sånt är livet :) 

Men just nu väntar ja bara på att vårat lilla liv ska komma ut :) alltså känns sjukt med ja längtar efter att få vara med om det ögonblicket han blir vår i verkligheten lixom <3<3<3

Min dag idag började med att ja vart väldans nöjd med att ja kunde vinkla persinnerna i babys rum :) haha man blir lycklig för lite... Sen fick ja mess av Lotta om fika med brudarna så ja fixa mig stoppa i mig lite frulle å ut med grisen sen bar de iväg på skutan för fika med Lotta, Lisse, Frida och Linda drack mig lite kaffe å pratas lite sen hem hämta grisen å prommis :) tog en snabbis till mormor oxå innam vi gick å kasta lite pinne... Å med kasta pinne menar ja att eftersom ja e ganska tung för tillfället å de är jobbigt att gå massa lång prommisar så brukar vi gå dit Lexus kan springa lös å kasta pinne å jagas lite då får han springa av sig å sträcka på muskelmassan ;) minst en gång om dagem brukar ja hinna med de... Så nu vet alla som funderat över varför ja skriver kasta pinne ist för att vi tagit en prommis, om ni nu var intresserade :D 
Efter mitt lille besök hos mormor kom ja hem å satte upp dom sista persiennerna i vardagsrummet åååå så fint kan bara tänka mig va svalt å skönt de kommer vara imorn bitti utan att solen värmt hela lägenheten som en bastu... + att som mamma ja ska bli så lagade ja mat oxå stuvademakkisar med korv Göttans blev de faktist blev stolt över mig själv ;) Bjöd över Frida oxå på mat å sen lite fika vi kolla på ensam mamma söker å sen någon hemskt film som gick på tv tyckte faktiskt den va ganska skrämmande Kul :P sen myste vi bara i soffan tycker de är ganska skönt att få vara hemma nu för tiden :) fast blir ju lätt så när man blir trött å måste springa å kissa hela tiden å ibland bara vill glo på tv flera timmar så är de skönt att va  hemma i mys kläder för de är inte så bekvämt att pylsa på sig när man ska ut å sen sitta å hänga i någon annans soffa å inte sitta bekvämt :( 

nä nu tror ja att ja ska krypa under täcket å gömma mig blir nog lite iphone spel oxå innan john blund kommer å kramas med mig... 



Saknar mitt <3 sjukt mycket nu kan ja säga han gör mig LYCKLIG å får mig att känna mig ÄLSKAD å underbar <3 MIN Jens som betyder ALLT...Å vårat lilla mirakel som sparkar i min mage så ja tror han kommer bli Bruce Lee ;) haha

Natt natt, sov gott, syns imorn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar