söndag 14 november 2010

Då va de söndag igen..

Och min älskling har precis åkt :( saknar han redan blir lixom tomt hemma... Men men hoppas att nästa gång är för att ja ringer å är IN PAIN ;) haha Idag har vi inte gjort så mycket varit på skutan å fika med massa å sen hem å göra middag älskling hade köpt med sig rökt lax när han kom hem så vi koka pot å åt rökt lax med romsås å citron :P ååå så gött de va... Sen blev de film en grym sådan om man frågar mig KILLERS heter den ett hett film tips från mig... 


Å de skadar ju inte att han e GANSKA fin den där Ashton ;) hihi 
Igår Lördag var vi bjuden på middag hos Jessica å Natte, Lamm"köttbullar" med fetaost och västenbotten ost potgratäng med rödvins sås å Tzatziki var GRYMT gott... Sen myste vi framför tvn efter efterrätt som Natte lagat, mjukpepparkaka med vaniljglass å kaffe :) ååå så gött... Grabbarna drack öl dom å myste på medans  vi brudar fick hålla oss till LOKA ;P men de är gött de med, för de ni mina vänner min älskling Jessica är med en liten BÄS <3 i magen hon oxå :D Jajemensan de är sant åååå de är sååå mysigt å kul för nu är hon precis som ja va i början å känner allt konstigt å ja har snart bakat klart min bulle ;P Gud så mysigt.... 

Försöker hitta en fin matta till Eddies rum hade vela haft en stor rund matta hellst Grön :) men hittar ingen, ingen brådska heller men ja kollar iaf så någon som har nå tips hör av er :) 
Jag har nu satt upp stakarna oxå haha i Eddies rum, i köket och i sovrummet så gör ja vardagsrummet imorn :) ja jag vet att de är 2 veckor kvar men vem vet när Bäs kommer å då är allt klart utan att ja ska behöva göra de sen lixom smart av mig tycker ja ;) 

Nä nu orkar ja inte skriva nå mer,
Hears puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar