torsdag 4 november 2010

DownTown

Idag vakna ja av hoppet av att dom snart ringer från Albins om min vagn... Men när kl blev efter tolv tänkte ja att den nog inte kommit... Så ja å Lexus va ut å kasta lite pinne å sen bar de av på stan för fika med Emelie å lilla Agnes som längtar efter sin kille nu :P Vi tog oss en fika på 24an och sen bar det av för babyklädes koll på H&M. Kappahl och Lindex :D finns ju hur mycket som hellst finns en liten tiger dress på H&M som ja skulle vilja ha och sovpåse på Lindex men den tror ja mamma "mormor" vela köpa ;) om vi har tur... Agnes fick iaf ett par jeans tights å en vit fin tröja :) så snygg så... Sen gick vi bara runt lite å prata med bekanta om babysar å graviditeter haha :) blir ju lätt så nu lixom... Haha träffade på Merlene å Lille Milliam tex ååå vilken sötis <3 Vi bestämde att det skulle bli en baby fika sen när lille Eddie tittat ut ;) Mysigt!!!

Å när vi står där kommer en tjej som jobbar på albins å hon känner igen mig å säger att min vagn e klar å monterad att hämta :D ÅÅÅÅÅ LYCKLIG... Så vi traskar dit å ja frågar min KÄRA chef om hon har lust att skjutsa hem mig å min nya fina vagn å de hade hon :) ååå happy happy vill ju inte gå med den hem så den blir lortig i förväg ;) haha 8570 kr fattigare blev man denna dag men va gör de när vårat lilla hjärta ska få sova sig i finaste vagnen <3 Väl hemma med mitt fina nya inköp blev de bäddning å fixning av allt å nu står den där å bara är redo för användning så nu är de bara att vänta på lilla Eddie :D

Har nu ätit lite snabb mat korv å snabbisar ;) eftersom ja var vrål hungrig när ja kom hem.. Å prommis med lexus blev de såklart :) å nu sitter vi i soffan å äter tomat med Knorr (aromat) på å myser Lexus ligger mest å gosar han tycker de är lite läskigt att bita sönder tomater så dom får ja för mig sj :P

Nice Huh...



Later

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar