onsdag 10 november 2010

LYCKLIG

Ja e ganska lycklig idag :) håller tummarna nu bara för en liten grej som kommer göra allt sååå himla bra i vår lilla familj... Och sen är de bara att vänta på BÄSEN <3<3

Idag känner ja mig helt slut å mitt cp "där lille man ligger å trycker" gör extra ont idag vet inte riktigt va han vill ha ut av de men hoppas han e på g men han får gärna vänta till 21 så slipper de bli krångel med havandeskaps bidraget haha :) mycket med de där... Men de gör inget han får gärna komma nu om han vill hellst i helgen när pappan är hemma ;) annar blir de "mormor" som får skjutsa haha å älskling får gasa sig hemåt... 
För alla som inte känner mig så kan ja ju säga att ja är inte ett fan av snön men än så länge gårde bra när dom plogat å de är lagomt kallt å de yr inte snö så man inte ser nå :) då tycker ja de är ganska mysigt med vinter...
Nu ligger ja i soffan å känner mig lat bara skit jobbigt tycker ja åde börjar bli lite frustrerande utan bil om ja ska vara ärlig... Lixom ja kan ju inte gå överallt för ja har ju lexus som ska ut oxå å när ja går utan han känns de bara onödigt för så fort ja kommer hem måste han ju ut igen så då får ja vara ute å gå hela dagarna å de är ju skit bra att röra sig å de gör ja gärna men vissa dagar orkar man bara inte.. Å jag har inte en enda vinterjacka som ja kan stänga :( Så då får ja packa på mig allt annat ja kan ha å blir som en stoppad korv haha :) Så då blir lexus prio ett såklart :) 

Har iaf varit hos mormor en sväng å druckit kaffe å efter de varit hemma, väntar nu bara på att paradise ska börja sen är de bonde söker fru å sist men BÄST GREY´S ANATOMI i love it vilken toppen kväll haha :) å imorn kommer min älskling hem hoppas ja iaf :D

BYE FOR NOW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar