söndag 21 november 2010

Sjukling

Ja idag känner ja mig som en sjukling :( vaknade med sjukt ont i halsen å täppt i näsan så ja inte ens kan andas.. Som tur va hade ja några fjutt droppar kvar i min nässpray :) så de blev ju bättre iaf å hittade 2 gamla halstabletter i väskan haha :D usel lixom!!
Sen blev de rostat å oboy till Harry Potter på tvn å sen slockna både ja å Lexus i soffan...
Efter uppvaknandet var det dags att klä på sig å ut med Lexus tog bilen upp på högliden å kasta snöbollar :P han e så rolig när han får fnatt i snön men han vill gärna ge upp fort så snart dags att ta fram täckisen för han oxå tror ja... Passade på att borsta av bilen lite å sånt ja bra igentligen att de är snö på den hinner den bli lite varm medan man skrapar rutor å sånt innan man ger sig iväg.. Har nu oxå studerat diesel värmaren så är allt som de ska nu så skaden vara klar till kl 11,00 imorn :) känner mig ganska duktig idag fast ja varit en sjukling, jag har borstat bilen flera ggr för att få bort de mästa när de smälter fällt upp torkarna inte för att de är så jobbigt men någon ja inte brukar komma ihåg å dom håller ju lite bättre om man försöker sköta om dom lite ;) 
Hittade nätet bak oxå så de har ja satt fast så lexus inte kan hoppa i baksätet så larmet går vilket han gjort nån gång, monterat bilstols basen har ja oxå fixat de va inte så svårt om de nu ska sitta så hihi men de ser så ut så hoppas ja gjort rätt men stolen står inne vill ju inte den ska sitta i bilen å bli kall å sånt haha :) 

Ja å nu väntar ja bara på vår lilla bäs <3 kan inte bara vattnet gå så ja får ringa min älskling så han kommer hem å vi äntligen får vara med vårat lillahjärta!!!! Det kommer vara den största dagen i vårt liv <3<3 som vi aldrig kommer glömma!!!


Å de bästa av allt är att jag VET att min älskling skulle vara stolt över mig om han va hemma å visste allt ja gjorde å uppskattar de å de gör mig varm i hjärtat å KÄR som ja aldrig varit förr för jag KÄNNER att han älskar mig.. Han säger det bara inte han MENAR de <3<3 å ja längtar till ja e normal överallt å vi kan MYSA på riktigt igen ;) hihi

Du är de BÄSTA för mig! Jens Berglund <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar