lördag 27 november 2010

SNÖ

Ja gott folk vem har missat detta snöväder :) ja tycker de e jätte fint å de stör mig inte alls bara de håller sig till att INTE vara storm ute.. Men nu är de inte för kallt, de snöar å ligger fint ute förutom att plog människorna borde lärt sig på alla dessa år att man kan INTE vänta ut vädret när det vräksnöat i 4 dagar typ... Då MÅSTE ni fan ta era plogar å rensa bort liiite av det som kommit iaf för snart kommer vi inte ut från våran gård med bilen ens!!! SJUKT alltså dom får ju bet för att ploga så varför gör dom de bara inte, de är ju inte kommunen som ska skotta våran gård å det tar kanske en kvart att bara köra bort lite så man SER bilarna å man kan köra ut uta att agera plog sj med bilen lixom.. varannan dag iaf i DETTA väder varför förstår dom inte.. 

Men därimot tycker ja de är skit jobbigt att de är såå mycket olyckor å skit på vägarna speciellt när min mamma å pappa bor i näsviken å min älskling för tillfället jobbar i söderhamn å sitter å pendlar, å när ja nu när som hellst kan behöva han vid min sida.. Det är ju nu endast 4 dagar kvar även om ja tror han kommer komma säkert 2 v för sent :( så gör ju inte vädret de så mycket bättre!!! 
Så helgen blir inte så mycket gosa eftersom han nu jobbar i helgen, men förhoppningsvis får han ju vara hemma med OSS i 10 dagar snaaaaart :D 

Idag har iaf jag å lexus varit på prommis såklart å stickat klart små sockorna till Eddie <3 
Sen har ja bara varit hemma tänkte hoppa i badet snart sen måste ja komma på nå att laga till min älskling innan han kommer hem.. För de måste ja veta innan ja åker å handlar annars kommer ja aldrig komma därifrån.. 

Igår fixade jag mina naglar BTW hittade min fil som ja tappat bort :) så nu e dom jätte fiiiiiina :) å skönt som satan att dee klart så dom e fin ett tag till!! Var oxå på stan å fika med Frida å sen skjutsade hon mig hem å vi fika lite mera hemma :D Hämtade bilen sen när jens kommit hem har lämnat in å fixat diesel värmaren som bara sluta funka :( men nu går allt kanon igen å älskling e oxå sjukt nöjd med nya bilen så förhoppningsvis kommer ja få ha denna ett tag å det gör mig glader :) 

Nä nu ska ja hoppa i badet sen ut å starta dieselvärmaren ;) sen måste de grävas i recept boken för ideer :D 

Seee ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar