tisdag 16 november 2010

Tidigt

Hm idag vakna ja kl 8 kan ni fatta att ja vaknar kl 8 på morgonen å kan INTE somna om heller... Sjukt jag brukar vara en sjusovare på å grymt morgontrött men nu verkar det inte spela någon roll hur sent ja lägger mig lr hur länge jag VILL sova för ja vaknar iaf.. Men men så är de men då blir ja ju såklart tröttare på kvällarna å de är ju inte så konstigt med magen å allt runt omkring som ska fixas :) men de är ju kul oxå såklart men orkar ju inte umgås som ja brukar å så för när kvällen kommer är de ganska skönt att få vara för sig sj så man kan klä av sig å vara tjock för sj själv... Varit å fikat med Emelie å Lilla Agnes idag <3 mysigt värre å jag får röra på mig skönt alltså mer än att gå med lexus såklart :) Å snart ska man ner på jobbet å äta middag ååå så mysigt de kommer bli... Sen kommer nog ja vara helt slut haha :) 

Iaf så ska ja nog byta elbolag har kollat runt lite å kollat in elskling.se å ja kan spara in över 2000 kr per år... Fatta inte mycket per månad men per år!!! Kul att när ja ringer min hyresvärd så säger han att ja men fortum är ju inte mycket dyrare än nå annat bolag å hit å dit för ja måste ju kolla om mitt hus är bundet till fortum lr hur de är men elnätet är ju bundet men sen fick ja välja elhandelsbolag helt sj... Å även om han sa flera ggr att fortum va så bra å inte nå dyrare än nå annat kan ja ju bara säga att de är de visst!!! Kan ja tjäna in 2000 per år så JA TACK sen om han tycker de är krångligt å fortum är så bra så ha det du lilla vän.... Men försök inte lura mig!!!! Ska bara kolla så mitt avtal inte är årsbundet men de verkar inte så,så håll tummarna ska ringa imorn :) 

Har hittat ett fynd idag iaf tycker ja :) Denna fina röda dress för 149kr, som nog kommer vara jätte skön nu i vinter när ja ska vara hemma å amma bäs ;P haha och ett 2 pack amnings t-shirts till kanon pris :) Brrrrra för mig!!!!!


Nu ska ja göra mig klar för middagen <3 

See Ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar