onsdag 29 december 2010

Snart........


Snart så är ja mig sj igen :) GRYMT längtar å nu när man e normal blir nog min andra halva Ganska lycklig kan ja säga ;) haha Lite frustrerande tid men snart e den över ;P Tur att ja ska hämta ut piller nu när man vet att de funkar som de ska ;D

Idag var min pingla å fika med mig :) Kul va nästan 3 veckor sen vi sågs... Fick jätte fin present till lilleman oxå :) Tack så mycket <3<3 Å nu ses vi redan imorn maybe ;)Annars har vi bara varit hemma idag skönt Eddie har varit lite varig i ena ögat så ja har inte vela dragit ut honom i kylan :( men de ser inte ut att bli värre så han har nog bara fått nån liten infektion... 2 nätter nu har han sovit från 02,00 till 08,45 på morgonen Mammas FINASTE lilla prins.. Men ikväll har han sovit lite så blir nog nån sväng upp inatt men de gör inget för han e sååååå underbar!!!!!! 

Jag å min Pingla :D


Just me!

SOVGOTT

2 kommentarer:

  1. de kan ju ta ett tag innan man blir "sig själv" igen men kan tänka mig att de blir skönt =)

    SvaraRadera
  2. ja verkligen tur att ja hade en "lätt" förlossning så man inte behöver vara trasig ännu längre ;)

    SvaraRadera