söndag 23 januari 2011

Sista dagen alone

Japp :D imorn kommer min älskling hem... å imorn e ju om typ 10 min så nu återstår bara att sova så kommer han snart hihi ååååå så ja längtar..  Idag har ja iaf varit en snabbis på stan men mamma tommy å flickorna :) japp mammas kille har två flickor han med KUL lixom vilken stor fam vi blev :D å mamma e så lycklig å de gör mig lycklig de e hon värd min mamma min bästaste bästaste mamma, vi fika lite å kika runt sen blev de ovanligt nog mat hos mormor som hade gjort rotmos :) Gött som satan... Å fika lite till såklart.. Sen farta ja å handla lite mjölk å fil å sånt, sen bar de av hemåt in med alla saker å då kom Fredda å Lotta så ja fick hjälp att bära in TACK så mycket :) 

Sen lämnade dom mig en stund för nåt å då dammsög ja å torka golvet + bytte sängkläder :D de måste vara fint när älskling kommer hem, sen kom Lotta tillbaka å vi drack lite kaffe å surrade lite mysigt värre <3 bada lilleman oxå å sköljde upp lite kläder i nya tvättmedlet så vi ser så fort som möjligt om de är de han e känslig mot.. Men nu ligger han å sover på mamma å ja gruvar mig att lägga ifrån mig lill fisen han e ju såååå mysig men bättre han somnar in riktigt i vagnen... Sista kvällskisset med Lexus ska vi oxå styra upp :) 

Men om ni inte hör av mig på ett tag så vet ni ju varför ;P 

Drömsött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar