tisdag 15 februari 2011

15 Februari

Är mitt datum :) min födelsedag!!! 25 år gammal blir Hanna Montana denna tisdag 2011... Och jag har fått 154 gratulationer på Fejan TACK ska ni ha alla mina vänner <3 Har haft en lugn dag känner inte för nå kalas direkt räcker gott å väl med ett grattis :) Mina fina tjejer Mallan och Jenny kom å fika idag guuud så mysigt träffar ju inte Jenny så ofta nu när hon blivit stor stads tjej ;) men ibland hinner ja på henne när hon e på hemmaplan <3 Vi fikade å myste med Eddie såklart han blir ju så glad när de kommer fina tjejer haha.... Sen har ja tvättat å dona lite sen kom mormor å milla på lite fika oxå :) Lillesyster va sjuk så mamma å hon stanna hemma så dom inte smittar lilleman lika så pappa, mamma tyckte det var uselt att varken mamma eller pappa kunde komma på min 25 års dag men de gör inget jag älskar dom ändå <3 Fick lite pengar å BIAbädden till Lexus betalad, den har inte kommit än men när den kommer :D Kanoners... Sen kom älskling hem med FINA rosor <3 och Micke, Helena å lille Wilde kika förbi på kaffe :P sen blev de en tripp till moster å familjen Melin, jag eller snarare Eddie fick en liten lava lampa som ja sagt ja vela ha i hans rum :) alltid lika kul att få saker man verkligen vill ha!!! Vår släkt är bra så vi säger vad vi önskar oss å får oftast de å sen är de bra, varför ska man köpa massa små saker lr saker bara för att ge nåt det hamnar ju oftast bara på nån hylla eller låda nånstans... Men nu e vi hemma iaf å Eddie har badat å ätit så nu e det sängen som gäller imorn ska ja åka upp med uppsägnings pappret på lägenheten å svänga in med lexus på kliniken så dom får kolla va han fått för knöl vid ögat.. Hoppas inget allvarligt bara.. Men de skadar ju inte att fråga bättre att veta!!!

Kolla vilken söt med ko mönster å grön gegga :)

BTW STORT GRATTIS till Jenny å hennes man som fick en liten son idag på världens bästa dag <3<3 All lycka till er <3<3 

 Natt Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar