måndag 21 februari 2011

Dagen i ord

Idag har det inte hänt så mycket varit ute med Lexus, bytt blöjor, pussas å gosats med lilleman <3 och bäddat rent :) det har min dag bestått av typ.. Har oxå börjat testa "Zumba" träningsvarianten som består av dans.. får se hur länge de håller i sig men vore ju kul att få lite ordning på kroppen ;) haha ja ska köra 20 min express nu varje morgon å se om de ger nå resultat... passar ju perfekt med 20 min för lilleman oxå då kollar han ju bara på å är en nöjd skit :P ja får se hur de artar sig som sagt... ja och vid tolv tiden ringde min eddies barnmorska å fråga om vi tänkte gå på mamma gruppen eller inte och att vi skulle ändra eddies datum för 3mån kollen och sprutan så han ska dit 7e måndag kl 14,30 och sen fortsatte hon att fråga om mamma gruppen sen slog de mig, det är ju den 21 idag var det idag den började?? ja såklart hade jag skrivit helt fel i min almanacka ja hade skrivit 21/3 men de var ju nu 21/2 guuuud så tråkigt att ja missa första mamma gruppen :( men hon sa iaf att dom skulle byta dag till tor istället för mån... så nu är det på torsdag den 3e kl 10,00 å det ska jag inte missa!!

Jessica kom förbi och umgicks med mig idag de gillas skarpt :) min go tjej med stor magen längtas tills hon oxå får sin lille, dom har hittat värsta bra lägenheten nu å ska snart packa å flytta dom med kuuul för dom :) ja vi myste några timmar å jag skickade med henne en kasse med bäs kläder stl 56, hon trodde inte att hennes bäs skulle vara så liten men de vet man ju aldrig Neo hade 56 i 1 vecka typ... Men det är ju inget som säger hon inte får en mini bäs denna gång <3<3 annars skulle ja få tillbaka dom!!!

Ja ja nu har ja inte tid med det här, jag ska bada min bäs å sen ska vi mysas å lägga oss... Min underbara lilla eddie <3<3

Hörs hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar