måndag 28 februari 2011

Jag oxå inte...

Haha kan ju inte påstå att ja varit så himla duktig på de där att skriva om en sak per dag grejen... Men men kommer kanske igång snart igen :P
Idag har älskling åkt å jobba i sthlm men kommer hem på tor igen tror ja iaf, jag hade dejt med Frida å lille Elai idag jag å Thezan å William <3 Sen kom Lotta å vi satte dirr igång med vårt "prat" ja ni mina vänner vi  har ett eget "prat" vi haha :P Hon försökte få mitt att förstå lite vad LCHF går ut på och hur man ska blanda men ja e ju så dum, så ja fattar typ hälften haha, Tur att ja har Lotta lixom.... ;) Iaf så var vi å köpte mandelmjöl och jag köpte sukrin även om man inte får äta sötningsmedel så tänkte ja att KANSKE nån gång man får de... Lotta införskaffa även fiberhusk för de är typ ett måste om man ska göra nå bröd enligt LCHF, farta sen på MAXI för att köpa blöjor och vaniljpulver jajemen här ska de bakas!! Väl hemma var ja ut med Lexus packa ur bilen sen satte ja igång med brödet, och ja kan ärligt säga att de gick att äta :) Tycker de är svårt att inte få äta en mjuk macka tex men nu kan ja :) med smör och ost!!! Sen gjorde ja choklad mousse av 70% mintchoklad som står i kylen får se hur den smakar sen men lukta suuuuuper gött.....
Nu har lilleman somnat i soffan SITTANDES i amningskudden, han vägrar nämligen ligga nu!! Mammas stora killen +  att han bajs grönt idag å de luktade INTE gott... Hm ja sorry att ja dela med mig av de men säkert nån mer som varit med om de kan ja tro... Nu ska ja sätta igång med min lax i ugn och blomkålsmos Sjukt gott!!

Hörs Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar