onsdag 23 februari 2011

Kärlek



Tänk va mycket man kan älska sitt barn... Ja sa till jens förut att hur ska vi kunna göra ett syskon till eddie?? han är ju de underbaraste som finns... hur ska ja kunna känna så för ett annat barn?? Å kommer eddie då hamna i andra hand de finns ju inte en chans lixom.. han är ju hela mitt liv han, finaste i hela världen!! Men det går nog :) Men det känns ofattbart att man ska kunna känna samma kärlek för en "till" lixom.. :) sjukt hur de där fungerar!! Idag har lilleman haft sina nya byxor å ja kan bara säga att dregglisarna IS THE SHIT fasen va bra dom är.. slipper man slänga varenda body i tvätten för lite dreggel lr nån droppe kräks, för dom där kan man ju skölja upp i handfatet...  GRYM va dom :) och fina färger..

Tänk va liten och sårbar dom är dom små liven ligger bara där å vill ha kärlek för att överleva, Lilleman ligger i amningskudden och drar lite i sin dregglis å snuttar på nappen för fullt och kollar på mig med sina stora blå och är helt beroende av mig och av att bli omhänder tagen... Undra va han tänker lixom när han ligger där å kollar på mamma <3<3 ja jag kan INTE förstå dom som gör sina små illa helt sinnes tycker jag, Huuur har man hjärta att kolla dom små i ögonen och sen skada dom på nåt vis... Ja helt ofattbart!!! Känner såååå mycket kärlek att det inte går att beskriva när ja tittar på min lilla fis där han ligger och försöker visa allt han känner och vill, och det mina vänner är inte lätt när man är 12 veckor ;) hihi Men ja gör ALLT för mitt barn, mitt liv!!!! Det ska ni veta :D


Nu ska ja bada min lilla bäs sen blir de natti för Eddieman <3<3 Myyyys
I LOVE YOU WITH ALL MY HEART 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar