tisdag 29 mars 2011

Down Town Today


Idag har ja varit på stan... Mamma kom hit vid tolv tiden å myste med fisen medans ja gjorde mig iordning, sen farta vi ner på stan, först va vi på klädshopen och mamma hitta en jacka och en fleecejacka det var 70% på alla höst/vinter kläder :) alltså sjukt billigt blev det!! Hon hade även hittat en ny KORRE åt Lexus dom finns på granngården så ja kan inte göra annat än att till 100% rekomendera dessa till er som har hundar med "starka" käkar!! Lexus hade en liten orange förut och den hade han sjukt länge, tills han börja få ur lite flisor ur den så till slut blev de små bitar av den, igentligen är de en sån man stoppar godis i men de behövs inte han älskar den ändå... Och denna som ser ut som en liten ekorre är lite billare än "orginalet" som man kan stoppa godis i...
Ja sen gick vi på stan och fika mamma bjöd mig på luch hon är den BÄSTASTE som finns ja kan ju säga att skulle ja vinna pengar nångång i mitt liv så skulle ja dela de med min mamma, hon har gett mig så sjukt med saker genom hela livet och jag älskar henne över allt i världen!!! Eddieman fick liten present han oxå faktiskt ta 3 bet för 2 på kappahl.. Kanon med tanke på att de säger bara pang så har an vuxit en stl och behöver lite kläder i 68 men nu har ja ett litet lager så nu e ja nöjd, blir ju att man köper lite då å då och nu blir de ju varmare oxå.... Har iaf inskaffat en WindFleece jacka från P.O.P på tradera, för jacka kommer han ju behöva ett tag fast de börjar bli sommar!! Blir ju inte varmt på en dag lixom... Ja sen ett 3-pack kortärmade bodys 68 från H&M kanon lixöm!  Inatt åkte jens till sthlm för jobb så nu e man ensam i en vecka men de ska nog gå fort :) Träffade Marie och lilla sötis Noelle oxå försökt fått till en dejt ett tag nu men barn å karlar kan man ju inte styra över haha men nu äntligen hann vi byta några ord :)




Äh nu ska ja ta mig lite kaffe å cheesecake och kika på sofias änglar....

3 kommentarer:

  1. Men snörpan! Jag hoppas det var tag 3 betala för 2 och inte tvärtom!! =))))

    SvaraRadera
  2. Haha ja precis haha :) måste ja ändra :P

    SvaraRadera
  3. Lillfisen då! Tycker han har växt bara på den här veckan som gått. Måste ses nån dag.

    SvaraRadera