onsdag 27 april 2011

Fixa, Fixa och Fixa...

Idag har ja gjort miljoner saker känns de som, mormor och majlis kom hit å hjälpte mig packa ner hela köket i lådor sjukt skönt att få de gjort... Sen när ja hade barnvakt åkte jag å fixa pass och nytt kort till körkortet :) INTE billigt men nödvändigt, sen kom ja hem å kaffekokaren funkade inte den lyste å allt men de hände ingenting, jahopp!!! Tog med hela apparaten å farta på elgiganten och helt plötsligt fick ja användning för bloggen haha jag hade ingen kvitto kvar å hade ingen aning om när vi köpte den, men jag visste jag hade skrivit om de på bloggen å jajemen dör fick ja ett datum å då kunde han kolla de på datorn och jag fick en helt ny kaffekokare att farta hem men :) Kanon!!! Hämtade oxå ut mina linser ååå nu kan ja se ALLT haha nöjdast!!!!

Nä nu ska ja plocka upp fisen som vaknat hör han ligger å fnyser i sin säng <3 sen ska ja fortsätta tvättningen!!! Kanske stoppa nåt i magen vore en bra idee oxå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar