torsdag 21 april 2011

Ny IGEN :)

Ja jag gillar ju att förnya å eftersim det är min egen blogg så va passar inte bättre en jag själv som bakgrund.. Ja de spelar ju igentligen ingen roll va någon annan tycker om de för de tycker jag :) Idag iaf haha... Å sen vill ja ju självklart ha Eddie som header å då blev de såhär ist :)
Ja idag har Frida varit här å ätit frulle med mig å jolma i soffan, sen kom Mika och hämta spjälsängskyddet hon köpt av mig :) Mycket trevlig tjej de!!! Sen farta ja till moster kommer sakna att kunna åka dit när å hur som hellst.. Men de ska väl inte hindra mig att göra saker ja brukar för att man bor 10 min från varann ;) Sen har ja postat 2 modem som jag fått räkning på 1020 kr för att ja inte skicka tillbaka modem helvete till bredbandsbolaget.. Jaja har ringt dom iaf å bara ja skicka dom skulle dom makulera räkningen :) Skönt de iaf blev 85 kr så de va ju bättre än över 1000 spänn lixöm... Ute å kastat pinne med lexus sen fasen han kutar å hoppar min finaste vovven <3 När ja kommit hem så kom Lill mormor och milla förbi å fick sig lite kaffe å mysa lite med lilleman!!!
Nu myser ja i soffan och lilleman har somnat efter mycket om å men <3<3 Mitt finaste!!

Saknar min älskling sååååååå mycket, nu får han fasen komma hem ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar