fredag 22 april 2011

SOLSKEN i mitt hjärta


Men guuuud så fint väder de varit idag :) Även om ja trodde de va lite varmare än va de va för de blåste lite kallt tyvärr :P Men de gör inget de är snart sommar and I LOVE IT <3 Vi vakna ganska sent tog en prommis till mormor som satt ute i solan så vi satt ute å drack lite kaffe å myste :) Åkte sen på Maxi för lite handling å sen till moster för att träna lite på hennes träningsgrej hon har... Mamma kom oxå för att pussa lite på Eddie <3


KL 17 va det middag hos pappa och Ki, Farmor och Gerd va oxå med det var super mysigt, Lexus fick sitta ute på gräsmattan och lilleman underhöll oss alla hela tiden ;) Men nu är vi hemma, blev inte ens bad för Eddie han sockna i bilen fick lite mat å sen bums i säng <3 Alltså gud va man förändras som människa när man fått barn de trodde jag ALDRIG man blir blödig, feg, sjukt försiktig i trafiken tex och känslosam!! Inte alla kanske men jag blev de. Sen att man tar vara på familjen, har varit skit dålig på att hälsa på farmor tex och pappa oxå för den delen, men nu vill man träffa dom å prata och att dom får umgås med fisen <3 Jag var ju hos farmor å farfar VARJE dag som liten vi bodde ju nästan grannar... jag skojar inte jag var där VARJE dag!! Sen va ju pappa ung när han fick mig likaså mamma såklart men jag har ju växt upp med mamma mest, så de känns kul att pappa får ta del i Eddie nu och vara en morfar :) tror han oxå tycker de är kul å att han kanske kan ge mer nu lixom... Farfar gick ju bort -99 och sen dess har ja nästan inte varit nå hos farmor, min farfar fick en hjärnblödning när ja var med å de har satt sig i min hjärna, de var inte en kul upplevelse han skulle skjutsa mig på skolan å sen kom han inte ihåg att vi stannat när han fick den! så när han vaknade sen så var han helt förstörd för han visste inte om ja klarat mig... :( Han fick sen komma hem, men fick flera hjärnblödningar å dog! Har hemskt svårt att vara nära folk ja älskar när dom är sjuka å dåliga hemskt själviskt av mig, å ja måste försöka komma över det för de! är mycket ja önskar ja gjort annorlunda när ja mista både morfar och farfar... Därför känner ja att ja vill umgås med farmor mer oxå så ja inte sitter där en dag å har mista henne utan att träffat henne på flera mån eller år tillåmed!! Ja det är mycket man omprioriterar iaf jag :) Äh nu slut pratat om de, intressant för er, NOT :P





Saknar min älskling nu när vi ska på massa påsk middagar å vår  "pappa" är inte hemma!!
Men men gör det bästa av saken å väntar vidare till han är hemma med oss igen <3<3<3

Lilla Faffar <3
 Pusselipuss

3 kommentarer:

  1. Kan inte du påpeka det för jens och peppa honom att hälsa på morfar lite? Morfar skulle säkert bli jätteglad om ni bara svängde förbi en kort stund ifall ni är i söderhamn nåt, men måste inte åka dit o stanna i flera timmar :)

    Kram Cissi

    SvaraRadera
  2. Meh ja har kommenterat det du skrev men det syns ju inte.. Skrev att DU oxå är fin och jag tror inte du har svårt för att komma i form igen :)

    SvaraRadera
  3. Cicci: han pratar om att åka dit så ja tror inte ja behöver säga det men han har ganska mycket att göra om dagarna så blir lite svårt när han aldrig är ledig, men klart vi ska åka dit!!
    Marie: nja de blir nog svårt de :P

    SvaraRadera