måndag 20 juni 2011

BVC

Idag farta vi till stan med Marlene å barnen.. Vi fickmycket gjort lite kläder å jamasar åt Eddie + strumpor det glömmer ja alltid att köpa, nya större vällingflaska, svart koppel till Lexus som matchar nya selen :) lite tuggleksaker åt Nizze när han kommer och lite blandat... Var oxå på BVC och nu väger min finaste prins 8280gr och är 69cm lång :) Finaste i världen...
Hans huvudomfång stiger inte så väldigt men de gör inget att han har ett litet huvud, bättre de än att ha en stort som inte passar kroppen lixom :P
Så  väl hemma blev det uppackning och dammsugning sen kom grannen över påå kaffe å busas med Lexus :) Köpte oxå stor pack blöjor, det är bra att ha haha ;) Nu sover eddie och jag håller på å tvätta lite å poar på kanske ska ta mej lite kvällsfika oxå :)

Iaf så på natten till fredag åker jag med några jobbvänner till Grekland... Jag har ju aldrig flygit i hela mitt liv haha för ja tror nämligen att ja är rädd för att flyga me nu ska de ske :) har ju med mig vänner som kan ta hand om mig ;)  haha men sen är de ju det jobbigaste är ju att ja ska sova från mig lilla ängel <3 har ju aldrig varit från han än ja... bara över dagen men inge mer, han ska ju vara med pappan så det ska nog gå bra, kan vara bra för både jens å eddie och mig såklart.. men känns ju ändå jobbigt men de är 4 nätter så de ska ja nog klara :) sooooooola å bada ska ja minsann å kanske ett glas vin oxå är ju typ 1,5 år sen ;P haha

Och nu är det bara 2 veckor kvar till vi ska hämta lille Nizze :) Längtas... Å jag längtar att se Lexus leka med den lille!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar