söndag 12 juni 2011

Yeah!

Dagen blev inte riktigt som ja tänkt, så har inget att säga om denna dag tyvärr.... Men kan ju slänga in lite bilder iaf :)
Jo å ja kan ju passa på å berätta lite om igår,,, jag fick sola ganska mycket igår lilleman satt i skuggan å bara var nöjd, sen kom älskling hem vi åt och sen farta ja till Marlene å vi brassa iväg å bada Lexus och Saga, gud va skönt för dom när de varit så hett hela dagen bra att dom får svalka sig riktigt, men ja kan ju säga att jag har säkert en 100 stmyggbett.. ;( har ju fått bädden oxå som ja beställde till Lexus å Nizze att ha i sovrummet de är som en stor kudde med kanter på Lexus har lega där varje natt, han tillåmed går upp å lägger sig där på dagarna så de tar ja som att den gillas SKARPT :P hoppas Nizze oxå gillar den!!!
Ja det var det nu slänger ja upp lite bilder....

Nu kan ja ha min favvoklänning igen, tror ni ja e nå glad elle ;P


 Ser lite konstig ut denna bild för ja måsta ljusa upp den annars syntes ja knappt....


Mike vela oxå prov ligga, han somna dirr ;) i skarven haha liten fis
så marlene får nog skaffa en mini till han ;)


Mitt lilla hjärtegryn bada ute för första gången idag <3 med Tilia gud så mysigt :) så nu när va handla på MAXI så köpte vi en liten uppblåsbar åt Eddie oxå :P


Lilla gubben min tycker de är varmt <3 tror nog han oxå kommer gilla poolen :)


Nä nu är de natta.... sovgött alla därute!

1 kommentar:

  1. härligt å kunna ha sina kläder igen, de längtas!!
    Jaa men magen rör sig ju ständigt, heeela tiden ju. Just nu skulla jag kunna bli av med magen faktist. Kunna ligga normalt utan å bli sparkad på =) men visst är de häftigt =) Man undrar ju vem som finns där inne!

    SvaraRadera