torsdag 7 juli 2011

Nu är vi en TILL :)

Ja nu är Nizze hemma, gick bra att hitta till Borlänge faktiskt hade ju med min super kart/skylt läsaren Marlene så de gick som en dans :) Och det gick super bra för Mamma/Mormor att natta Liten hemma :) Kanon!! Vi kom hem lite senare än planerat med de gick bra! Allt går super bra gansk mycket att hålla koll på men ja är ju tjej som sagt å då klarar man allt ;) Eddie har fullt upp med att lära sig krypa å han är såå duktig börjar ta sig riktigt nu så snart blir det full fart :) KUL...

Nizze är ju praktiskt taget rumsren han :) han gör allt ute och har bara blivit en olycka hittils å det var för att jag var uppe å natta när han vaknade efter 2tim sömn ;) så det va mitt fel... Men annars är han super duktig, (peppar peppar) Lexus tar det oxå super bra han har sagt ifrån en gång å det är bra, han ska ju oxå va med å fostra såklart!! Hoppas allt fort såhär!!

Eddie har nog kommit i en separationsångest fas nu.. Han somnar bra, sen efter en timme typ vaknar han å är heeeeeelt galen skriker så man tror han har ont nånstans vilket ja inte vet om han har eftersom han inte kan prata, men han är ju glad heöa dagarna å somnar bra, men de är sen när han vaknar... tycker så synd om han när man inte vet va det är.. men men kämpar vidare å försöker med nya saker så vi ska nog komma över denna fas med :P

Nä nu ska ja fort tvätta, å ta mig en kopp kaffe, Älskling kommer hem ikväll :) sen åker han pålördag morgon igen men en HEL dag tillsammans känner mig bortskämd ;) <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar