måndag 29 augusti 2011

Babysim!

Ja idag har vi varit på babysim, Jens va oxå med, det tyckte ja va kanon :) Måsta ju planera dagen lite, eftersom det började kl 14 å Eddie vaknar ju typ 9-9,30 å då måste han hinna sova lite middag å äta innan... Men precis när vi var på G ut så kom jens hem å det passa ju perfekt :) Han tog vagnen å Lexus å jag Nizze.... Men de är svårt att få in jens i mina rutiner när han bara kan ibland, allt som ha tränar med Lexus å Nizze tex på våra prommisar... Jag gör ju det som är lättast å på mitt sätt, å när ja ska försöka hjälpa jens eller ge han tips, med tex Lexus som kan dra ganska mycket, då känns de som ja tjatar å säger att han gör fel, men de är ju inte så jag menar, men de är ju bra för lexus oxå om vi gör lika!! Annars blir ju han bara förvirrad om ja låter han gå brevid vagnen som är lättast, eftersom Nizze springer mellan benen på både mig å lexus annars! ja skitsamma nån där ute kanske förstår mitt Dilemma!!! :P haha ilandsproblem lixom!
Men iaf så va vi på babysim idag å Eddie tyckte det var mysigt tror ja, han flina å va glad hela tiden iaf :) Men det är ju inte det enklaste å klä av å på å duscha å få med sig alla saker in å ut :P haha men det gick bra, man får in knixen på de mä efter några ggr!! Hade ju tänkt börja innan han blev 6 mån men blev inte så, men bättre sent än aldrig!

Såna här fina små badbraxer fick min elitsimmare idag ;) Med ubåtar på!! Jajemen minsann <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar