tisdag 30 augusti 2011

?????

sitter här å blir fundersan hur vissa människor beter sig, till å börja med så har jag oxå haft otrogna pojkvänner, och har blivit super förbannat på brudarna som gjort så mot mig, men ja har fasen inte förlåtit killen bara sådär innan ja fått hör hur de ligger till.... Oftast är de ju faktiskt killarna som säger att det är slut, å dom är singlar eller att deras tjej behandlar dom så dåligt å bla bla... för att få dessa tjejer i säng! Sen är det en helt annan sak, med tjejer som gör det för att va elak, eller av nån annan psykisk störning..

Men iaf det som stör mig är att tjejer som haft en otrogen kille då blir så hatisk mot den tjejen, UTAN att veta vad  DERAS såkallade pojkvän sagt till dom... Å sen är dom hemma med sin kille å är kär å vette fan allt, jag tar inte lätt på dessa saker nu för tiden, har ju varit med om en å annan bravad i mitt liv så de kanske är det oxå, men, så när dessa människor sitter å tror att dom är så jävla klok å bra människor å gud vet allt å gör såhär, WAKE UP!!!! DIN KILLE STOPPA KUKEN I EN ANNAN TJEJ!!! i dom flesta fall är de ju inte så vanligt att dom blivit våldtagen!! Å förlåter man killen SKA man fan förlåta tjejen oxå, men man behöver inte bli vän med henne å umgås, men inte va elak mot heller om man kan gå hem å ha sex med sin kille oxå! OM hon nu inte gjorde det för att vara jävlig, sen är de ju annorlunda om en NÄRA vän till mig skulle gå å knulla min kille lixom, för då kan de ju inte va för att hon inte visste lixom!!! då finns det ingen ursäkt alls!!

Äh är så trött på att sitta å höra om hur dålig vissa människor är för att dom gjort si å så, men sen sitter dom där själv å beter sig som en idiot å håller sin killes hand spottar skit på tjejen som bara trodde på allt den där "snälla killen" sa lixom.... Äh barnsligt!

Å ni får reagera hur fasen ni vill på detta,  å skriva om de i era bloggar, å tycka hon vet ju ingennting! Har varit med om massa olika liknande situationer och jag har lärt mig utav de, å sen va fasen man växer ju upp lite eller???? Sen är ja tjej jag kan oxå snacka om saker som hänt å vara arg, med de gör ja med dom ja litar på man behöver ventilera ibland, men ja är inte elak mot nån på stan tex!

Känns som ja vill skriva ut ordagrannt, va ja menar, för vissa som läser min blogg verkar inte ha en egen tanke, å kan läsa mellan raderna lite, utan nu kommer ja nog få höra snart av någon som pratat med nån som är sur över det ja skrivit, å typ ja det där är ju bara skitsnack å hon har ju oxå gjort si å så! å JA det VET jag men jag vet bättre nu å har LÄRT mig av det! Det är det som gör att man växer som människa, att man lär sig av sina misstag å använder sig av sina erfarenheter!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar