torsdag 25 augusti 2011

Tjoho!

Jag har haft lite att göra dessa dagar så de har blivit dålig med uppd. men de gör väl inget :) Iaf så i tisdags fick Eddie sin 3e tand en liten huggis på övre raden, konstigt att dom kommer före framtänderna,... Haha men söt som socker är han, å jag tycker så synd om han på kvällarna, han har varit lite ledsen å de är ju tänderna, lika va han när han fick dom andra 2, men då kom dom samtidigt, nu kommer höger först å vänster "huggis" har fort inte spruckit fram men säkert inatt som de ser ut! Fy kan ju bara tänka sig hur ont de ska göra å klia om inte annat!
Ja iaf då såhar jag haft besök oxå av Emelie å lilla Agnes, Kattis och lilla Thias, kan inte förstå huuur liten dom är, tänk att Eddie va så liten oxå å Agnes oxå ojoj va tiden går, är ju fasen gammal nu ju! Sen kom Lotta oxå så Eddie hade så mys det är hans bästa vän ;P Kolla vilka sötisar alltså :)



Övar inför sin lilla bäs <3 Men först Angela :) Längtas ja!!!!


Ja å sen har ja ju tröttnat på att ha ljusare hår SÅKLART! Så nu ska ja ALDRIG mer vara ljushuvud! Vill ju inte va blond bara ljusare, men de blir inte som ja vill ändå, sen när det är sådär bra som jag kan vara nöjd med då gillar ja det inte, för jag passar inte i ljust hår!!! Så nu är jag brunett igen å älskling tyckte de blev fint å det är bra :) å jag trivs MYCKET bättre, blev ju liiiite rödare än va ja tänkt med de gör inget!! Im ME again! Syns dåligt på bilden men ah...
Ja å på lördag ska det bli utång :) med Fraida det ska bli spännande! Hm har inget som hellst sug för att vara ute på krogen, men de ska bli kul å träffa folk å vara JAG utan barn oxå, haha kommer väl däcka hos frida jag å inte ens komma ut på krogen ;P ja de märks väl....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar