måndag 15 augusti 2011

Tröttttt

Idag har ja varit på golvet nästan heeeela dagen men min lilla prins, han har donat å krypit och ställt sig mot allt så jag har bara hängt med :) ska va såna dagar oxå han är värd all tid som finns, mitt finaste <3 Mitt LIV!! Låter klychigt men så är det verkligen, han är mitt allt, mitt hjärta! Ja så är de, trött är ja oxå blir de i detta trök väder, finns ju inget att göra typ å varit utan bil mestadels av dagen, men de har inte spelat någon roll, för ja vill ändå inte ut i regnet!
Satt precis å kolla igenom min blogg och vad ja skrivit under graviditeten :) Kul å ha kvar tycker ja, bli påmind av hur mysigt ja tyckte d va! å i slutet när man längtade till han skulle komma ut, sen inläggen under första tiden :P Underbart!!! <3 tips till mina läsare å kolla in oxå om ni har lust! under kategorin bäbis.
Äh nu ska ja nog hoppa i säng imorn äre vägning å mätning, 2 mån sist :) spännande <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar