lördag 3 september 2011

Helg!

lördag idag, inte gjort så himla mycket faktiskt! Det vanliga typ, dammsugit, plocka diskmaskinen, fixa med lite tvätt, varit med mitt underbara underverk <3 och gått prommis! Nizze är så himla söt när han truttar mä, men han försöker bita Lexus i kinden hela tiden så nu får han gå på andra sidan vagnen... Stackars Lexus kan ju inte ens koncentrera sig! Sen blev de en dusch och matlagning! Har oxå kollat igenom Eddie små kläder, för ja skulle hitta små strupor att lägga i ramarna :) Marie gav mig insperation till de tyckte de va jätte sött :) Jens var ju med Vincent på Ikea igår så jag äntligen fick mina ramar ja tjatat om :)
Passar perfekt till korten från fotagraferingen på Bärs Foto! Så de blev ju kanon, å då har ja stoppat i ett par små strumpor i ramen :) eftersom man kan ha kortet längst mot glaset eller längre bak! super gulligt! Ja å sen vek jag ihop kläderna och kolla på allt smått han hade på sig <3 fasen va liten han va alltså! kan ju inte ens föreställa sig, Idag blir han hela 9 mån alltså lika gammal som han legat i magen! Helt sjukt va tiden går!  Här ärpåsen med stl 50-56 han va ju så liten så han hade de ganska länge å allt jag sparat är det jag använde!


Igår var ja hos Marlene heeeela dagen :) det tycker jag om! Karlarna stack till Ikea å fruarna va hemma! vi dona på å myste, och sen fick jag super god middag så jag var ganska bortskämd kan ja lova :) på kvällen när grabbarna kommit hem spela vi ALIAS och gissa om vi brudar vann ;P Men det kan ja löva!!!! Haha det måste vi göra om! Går bra när man förstår varann :P
På torsdag tror ja Eddie ska få sova hos mormor för första gången :) det ska bli mysigt å konstigt för mig haha kanske man kan sova ut ;) har ju en tendens att INTE bli så annars :) Å kul för mamma <3


Nu kommer moster med familj så nu måste ja sluta!! ha det bra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar