måndag 19 september 2011

TRÖÖÖÖK

Va fasen va är de med regnet???? Tror inte de har regnat såhär på ja vet inte hur länge, va är felet, vart är hösten som ja älskar har vi haft en fin dag på en vecka eller!! Fy känner att depritionen kommer, eller hur de nu stavas, (ni som vet) kanske kan rätta mig i min stavning, ja å idag är de Babysim igen å mamma ska följa med :) det ska bli mysigt!! Synd att Eddie har problem med tänderna bara, inatt har han varit en marddröm men de kan man väl ta, eftersom han annars alltid sover hela nätterna, fast man blir ju ganska trött, han gallskriker i sömnen så man typ måste ta upp han å "natta om" han... Sen går de nån timme å samma igen! Ja nu har han liiite feber å har fått en alvedon, men man ska ju inte på babysim om dom har feber men är det för tänderna är han ju inte sjuk! och han är ju pigg som vanligt, så vi åker dit märker vi om han blir hängig då, har ju redan missat en gång av 8 å det är inte kul när det kostar som de gör för så få gånger å sen ska man missa hälften, och han tycker det är jätte roligt!! Äh vi åker får vi se hur han mår sen :) Å jag tror ja håller på att svettas ihjäl, jag är trött idag å varm som satan, WHY? öppnar ett fönster å släpper ut hundarna, vidrigt att gå prommis med lexus i regn då drar han för kung å fosterland för att komma hem fortast möjligt, å Nizze stressbajsar under en buske å springer in haha roliga hundar man har, men skönt såna här dagar :P

Ja känner mig lite irritatione idag men så är de, kan ju inte vara överlycklig alla dagar, men vem är de ;) Älskar min fam iaf  <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar