måndag 3 oktober 2011

Dålig...

Ja har varit hemsk dålig på att uppdatera denna vecka men så kan de bli ibland :) har försökt fixa å umgåtts med min älskling så mycket som de går eftersom han nu åkt å jobba!! känns ju sådär, men men så är det!! Igår var jag, mamma, moster och Milla på gala i näsviken, det var en gala för Anna en kvinna som vi känner som har fått cancer, hon är mamma till 4 vilka 2 av dom är jag tremänning med, å hennes mamma tillsammans med min mosters pappa! ja de är på många vis, men iaf så hennes minsta lilla son är 1,5år om ja inte missminner mig, och hennes äldsta dotter är 22 och har en dotter på 9 dagar så Anna har just oxå blivit mormor!! Iaf så hade dom en gala för att samla in pengar för att hon ska till Texas å få någon behandling!! Så de var över 300 pers där, och massa uppträdanden å fika!! Jätte trevligt var det, sorgligt och hoppfullt på samma gång, brukar ju inte klara av såna där saker för ja bölar bara, men de gick hyffsat!! :)

Idag har vi varit på babysim, mormor/mamma va oxå med! synd bara att de är kl 14 för då har eddie inte vaknat än han sover middag från 12 till ja nästan kl 15 nu för tiden, känns ju fel att väcka han nu när han börjat få in sån bra rutin... Men men bara några ggr kvar nu, sen tror ja att vi åker å badar själva! Vet inte om ja tyckte att det var så givande som jag hade trott att gå på babysim, kanske om man börjat när eddie var mindre!
Ja iaf så har han donat på hela dagen på golvet å lekt, men kände nu att han verkade varm å trött så tog tempen och han hade 37,7 så han är lite dålig min lilla prins + super trött :( men nu är de bara en timme kvar ca så ska han få hoppa i säng så får försöka stå ut ett tag till ;P haha


Saknar min älskling <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar