torsdag 27 oktober 2011

Veckorna flyger...

Gud va veckorna går fort nu känner ja, fasen va ju söndag nyss... men på onsdag kommer jens hem va jag vet än iaf, det ska ju bli skönt, känns ju lite segt ibland å bara vara hemma på kvällarna... blir ju lätt så när man har barn å dom har sina rutiner å allt för att känna sig trygg å somna å allting, å de är ju skönt att bara vara hemma på kvällarna med fammiljen men inte när man bara sitter ensam efter barnet somnat :(
Men igår kom Lotta å fick sina naglar fixade :) Hoppas dom håller å att hon är nöjd!! Vi surra å drack te å hon tog den efterlängtade första MAG bilden ;P Eddie som va klarvaken när Lotta kom gjorde mig lite orolig, men efter välling å lite soffmys gick vi upp å han fick lägga sig i sin säng (i vaket tillstånd) vilket är ovanligt, å han grät inte ens när ja lämnade rummet :) han gnällde lite efter en stund men somnade fort, gud så skönt för min älskling, att han kan känna att han kan somna själv i sin säng <3 mitt fina lilla troll!!! Å Lika ikväll, bar upp honom efter lite mys i soffan efter välling, å lite grin men somna efter nån min!! Så stolt mamma :)

Men ofta när han fått in en rutin så ändras de, men ja hoppas detta håller i sig :)
Idag tog ja iaf med mannen i mitt liv å gick på Kina (mitt underbara jobb) och åt godaste maten :) Gudmor/chefen kom oxå å prata med oss, det gillar vi såklart, Mamma/mormor kika oxå förbi så himla mysig middag blev de!! Sen blev de en sväng till gammel mormor för att lämna räkning för eddies vinterstövlar som han fick av henne :) Nu eldar ja så de är varmt i huset och kikar på lyxfällan med dogsen i soffan ;P

Nyvaken Lill hjärta beställer lite kina mat :)

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar