onsdag 23 november 2011

Never remember!!

Har tyvärr inget att skriva om denna vecka, har varit helt kaotisk faktiskt, men de börjar lösa sig och de börjar kännas lättare, älskling ar varit hemma sen i tisdags å åkte precis, behövde han hemma dessa dagar... ja bara så ni inte funderar vart vi tagit vägen, denna vecka har ja hellst velat hoppa över, men men life goes on!!!

Kan tyvärr inte wowa er med att eddie går heller ;P haha han går bara när han håller i saker, å han vill inte öva heller gillar inte att hållas i å träna gå, han ska gå själv med sina saker han minsann.... så de får han göra :) tids nog släpper han nog!! Gud snart blir min Liten stor <3 längtas ska bli så mysigt med kalas!! ja å sen är de ju jul oxå, har stt upp lite stjärnor å så ja redan, å julgardiner i vardagsrummet :) blev super mysigt!! Ska lägga in kort sen när de är klart..

Ja imorse va första gången ja svimmat oxå BTW har aldrig gjort de å de är väl ingen bedrift, men jens vart ju ganska rädd kan ja säga, for som en vante rakt in i badrummet, å slog mig mot badkaret.... hörde jens skrika från sovrummet å kom å hämta mig... tur att han va hemma!!!! ja så nu har man upplevt de oxå, ganska otäckt faktiskt! Marlene va hit en sväng idag oxå, för lite kaffe innan hon hämtade barnen på dagis, alltid lika kul eftersom jens typ aldrig dricker kaffe haha så är de helt ok att nån kommer å gör mig sällskap... annars kan ja komma på sent på kvällen att ja inte druckit nå kaffe sen på morgon! Äh nog om detta nu, ska ja ge min lilla fis mat å sen tillbaka till soffhänget....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar