måndag 9 januari 2012

Måndag..

Ja dagen till ära har ja fasen inte gjort nåt.. eller ja har ju plockat leksaker i oändlighet, men de är ju som vanligt dä :) men ja har iaf tvättat som en galning å ringt runt å fixa massa saker som tyngt mig.. Har fått dagisplats åt Eddie iaf :) från 1 feb så nu väntar bara på vilken avd å när å hur vi ska börja inskolning :) spännande men ändå läskigt, mitt ALLT ska lämnas till folk ja inte känner å bara MÅSTE lite på från dag ett!! Hur ska de gå,  tror nog att ja tycker de är värre än va han gör, han kommer nog tycka de är jätte kul, förhoppningsvis iaf.. Men fasen va tiden går alltså, nu ska han börja sina första "skol" dagar från nu å till han är typ 20 lixom!! Jaja men så är ju livet, har oxå pratat med chefen om jobbet så de känns oxå bra, älskar min arbetsplats å min chef! Även om de kanske är dags för mig att kolla på nå annat kanske, få in liten fötter här å där har ju aldrig skadat :)

Sen har ja kikar på alla papper som legat huller å buller hit å dit så nu har ja lite koll på de oxå! ja allt som vuxen livet kräver, så att säga :P
Igår va vi på middag hos pappa å Ki :) tre rätters underbart gott som vanligt!! Har oxå haft massa annat för oss i helgen men ja kommer med bilder å fakta om de senare :)
Nu ska ja mysas med min älskade son som är de bästa som finns i hela världen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar