fredag 3 februari 2012

Kyäni,,,,

Japp nu har ja en sida på Kyäni som vem som hellst kan gå in å handla å prova denna produkt... Om ni vill gå in å bli kund så uppge mitt distrubutörs nr 414340 och prova denna kanon produkt, för att få i sig alla vitaminer å mineraler du behöver på en dag så införskaffa en Kyäni SUNRISE å ta en blåbärs shots varje morgon å känn att ni blir piggare å gladare :) kan bli lite trött från början vissa, innan kroppen riktigt ställt in sig på att få allt den behöver i vitaminer å mineraler.. gå gärna in å läs om de och kontakta mig om ni vill ha en visning, så kommer ja till dej eller du till mig,du behöver inte ha massa vänner med dej men såklart alltid välkommet!!! :) man kan välja med att bli kund, köpa av mig eller inte alls, bara höra mer av dessa kanon produkter, tex för barn eller vuxna med ADHD har de visat effekt på, inget garanterat för alla såklart, men de har hänt mycket bra framsteg för dom som testat, om du ofta får blåsor i munnen vilket ja brukar å är vedervärdigt kan detta oxå passa dej!! Och psoriasis har det visad effekt på... er som tränar lika som ja börjat med finns de oxå braa effekter på, ja finns massa ja kan skriva om men bättre att ni kontaktar mig så berättar ja mer :) om ni går in å blir kund å köper nåt behöver ni inte alls känna att ni måste köpa mera sen, ingen press alltså!! (kan va skönt att veta)

1 kommentar:

  1. Har du lest denne artikkelen?
    http://kyani-sweden.blogspot.com/2012/03/vill-du.html

    SvaraRadera