söndag 26 februari 2012

Träning!

Ja denna vecka va ja på pass i måndags, sen tis, tors och fredag gick ja på bandet/crosstrainer en timme! På fredan va Mallan med mig så de va kul :) tiden går mycket fortare när man har nån att prata med, fasen va bra vi va!! Nu i helgen har ja haft annat för mig men imorn är de pass igen bodyattack, hoppas ja kan mer denna gång :) sen har ja mer pass inbokade men tar det i slutet av veckan utifall något ändras! detta har ja införskaffat mig, har ju redan mycket "tränings" kläder men lite nytt har ja nu iaf :P



Japp idag så har vi varit i söderhamn, hos moster å lasse i deras butik, men moster va hemma å hade magsjuka, men ja lämna lite kläder till mina små kusiner å vi drack kaffe å fick fika :) sen hitta vi gardiner till v-rummet, bruna super fina, passar kanon till soffan! även ett doftljus som luktar himelskt :P å nya gardiner till köket blev jätte bra! lägger in bilder på de sen... har ju börjat kolla lite nu på hur vi ska göra i vardagsrummet, men de finns ju massa saker man kan göra å ja jag vet inte, men de kommer nog gå i brunt/svart och vitt! ja nu ligger ja i soffan å kollar på tv, väntar på att BB ska börja, älskling börja ju jobba kl 18 så de blir ensam kväll igen, imorn ska eddie på dagis, men känns sådär för han har inte varit nå glad idag, varm å rosig om kinderna, grinig som satan å snoren bara rinner :( men ja vet att han älskar att va på dagis, ja hinner knappt klä på han innan han är på G in bland alla sakerna :) känns bra det! sist gick han bara å tog frökens hand å trava på in haha, min lilla prins <3 men ont i mamma hjärtat att han tycker de är ok att mamma bara går utan puss å kram, men de kommer nog de mä :D

Fortsatt trevlig kväll everyone...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar