tisdag 28 februari 2012

Underbara väder...

Ja idag va liten bättre så vi gjorde ett försök att vara på dagis :) han va inte nå hängig eller så så de gick nog bra, han behöva ju inte dit förens kl 11 å då hinner man se hur han mår lixom, vi myste på hemma som vanligt innan de bar iväg på dagis, har kollat så ja kan sätta fast Lexus utanför så ja kan ta med han när ja går, de är ju kanon känns så onödigt annars att gå om han ändå inte kan följa, kan ju inte direkt ta in han bland dagis barnen ;) haha fast dom tycker nog de skulle va kul, å Lexus skulle va överlycklig ;) ja efter lämning gick vi å kasta snöboll på täckten bakom dagis, kanon att de är på samma väg :D två flugor i en smäll!!
Super väder idag, blir så himla glad av denna underbara sol :D




















Ha en bra dag <3

3 kommentarer:

  1. längesen jag läste här nu, men jag undrar bara vart nizze är. har ni honom kvar??

    SvaraRadera
  2. Hej.. Nä vi skulle ha lite hjälp ett tag, för att jens jobba borta å de blev för mycket för mig när han kom i trots åldern, sen har han varit där nu å trivs som fisken i vattnet, han bor bara 5 min från oss å vi ses å umgås ofta :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, en hund ska ju ha nästintill lika mycket uppmärksamhet som ett litet barn, så jag tyckte du gjorde rätt i att lämna honom till dom som har tid för honom..=) Tack för svaret, nu slipper jag fundera på det!

      Radera