lördag 10 mars 2012

Helgen kom..

Japp efter denna jobb vecka å men BARA 2 dagar med träning, så hade ja inte ens pondusen på mig sj att gå  på BODYVIVE idag heller, kl 10,10 men men så kan de va, känner att motivationen tryter lite, måste få köra combat men de är ju ba på tis tors då jag oftast jobbar!! Men men nu kanske min älskling lovat mig att ja ska på gå på PUMP imorn ;P så då blir ja glad, 3 ggr denna vecka iaf.. sen nästa vecka har ja fler lediga dagar då ja kan gå på pass :D wihoooo

Ja iaf idag så fyller min underbara mamma år, så vi var på stan å köpte present och tårta, sen åkte vi till näsviken å fira henne <3 eddie myser så himla mycket av att va hos mamma,han dansar å donar på å tycker allt e toppen haha.. Glad i hjärtat blir ja då!! 
Sen åkte vi lite krokiga forsa vägar å kolla på alla fina hus som ligger där i skogarna, sen hamna vi hos Marlene å Vincent på kaffe :) vincent å jens är ute på krogen, eller inte just nu kanske men dom ska ut ikväll iaf, så dom planera lite å sen åkte vi hem å laga mat kyckling med klyft pärn å sallad, eddie åt jätte bra å de är skönt kanske de vänder med ätstrejken,,,, peppar peppar!! Nu sover han å ja  håller på att tvätta, ska kolla lite på tv sen ska ja fasen hoppa i säng oxå läre ju vakna inatt när stollen kommer hem, så passa på att sova så mycke ja kan haha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar