söndag 29 april 2012

Vår i mitt hjärta!

Ja nu börjar de känns som vår igen :) har varit ute på prommis med liten idag runt husen i vårsolen, Lexus med såklart :) han är så himla duktig!! Eddie tyckte de var roligast med en vattenpöl, kasta lite sten å gnaga på en pinne :) ja de är livet de! Han knallar på å är såå grymt söt när han stapplar på å ramlar lite hit å dit i nå dike ;) ja å sen var ja å hämta mitt sommar schema :) ska ju byta jobb en sväng i sommar får vi se hur de slutar, kanske måste slita mig från mitt älskade Kina! Men de märks väl ;) ja å älskling fixar å donar på gården å har rensat i källaren så himla fint de blev <3 å sen bygger han en fin vedbod med förråd :) kommer bli kanon!! Har ju ganska mycket planerat i sommar, måla om huset, fixa staket, röja upp lite stubbar, klippa äppelträd, bygga friggebod med trall som sitter ihop med den vi har, ja ni hör ju själv ;) men bra kommer de bli dr vi hinner med iaf! Ska ju åka till Thailand ja i 2veckor utan min lilla älskling! Huuuuur ska ha klara de? Men sola å ta de lugnt ska ja iaf, å ja kommer sakna ihjäl mig efter min familj hemma <3 ja så va de med de! Nu ska ja se klart på BB.....


Ha en bra dag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar