fredag 1 juni 2012

Äntligen...

Alltså denna google värld... man blir ju alldeles matt... ja min blogpress på telefonen funkar inte å jag har gjort MASSA inlägg där som ja nu inser inte blivit publicerade, heller INTE sparade i bloggpress appen fast de står success när ja trycker publicera å SPARA!! jaja nu är de så iaf, å jag sitter hemskt sällan vid min dator nu för tiden, använder ju telen till allt.. jaja men nu måste ja ju uppdatera lite :)

Jag har idag gjort SISTA provet i Matte B som ja läst nu, i 3 mån kanske, gått hemskt fort å jag ger mig själv cred för att lyckats, som helt å totalt hatar matte överhuvudtaget å vi hade pressen att klara kursen på mycket kort tid än vanligt!! Så nu slår ja igen boken som jag räknat ut å hoppas nu på att få Godkänt i detta hemska ämne :P men måste säga att ja tyckt de varit kul med tanke på att ja haft en underbar lärare å hjälp av mig partner in crime Natalie :D provet idag va på 2 små kapitel å de kändes för första gången bra, men bara för de får ja väl säkert komplettera haha nä håller tummar å tår... sen är de klart å ja ska skicka in betyget till högskolan... så nu har ja Matte B förhoppningsvis klar i mina meriter ;P

Ja å i sommar ska ja jobba här hos grannarna ;P på lyckbacken, känns kanon kul faktiskt!! ska bli mycket spännande att göra nå annat just nu :) Men först nu räknar vi ner dagarna för snart lyfter planet å jag ska fara på semester till Thailand i 2 veckor.... HELT SINNES ;P japp ja ska flyga ca 9 timmar å va borta i 14 dagar från mitt lilla liv som ska va hemma med pappan och mormor.. Jag ska vila sola å ha de bra!!!
Men ja kan säga att paniken börjar smyga sig på, har varit från eddie högst 4 dagar så detta kommer bli en prövning, längtar ju sjukt mycket å ibland känns de så himla skönt å önskar ja åkte idag hellst ;P men sen kommer ångesten å olyckorna far i skallen, jag kan inte rå för att ja är en nervklen liten psykotisk mus när de gäller att lämna mitt LIV lixom, å flyga dessutom, men jag SKA, ja KAN, å ja VILL.. det kommer säkert bli helt underbart å ja kommer hem som världens bästa mamma "igen" ;P 

Ja men idag iaf skrivit prov å sen fira ja de med att käka pizza med liten å mormor, pappan ska avtacka nån på jobbet så han åkte kl 4 å kommer nog hem inatt om ens de.. sen köpte ja 2 par skor åt liten en gympa dojja å en sandal, och han fick 2 böcker på MAXI :) jätte söta med stora bilder å ord..

ja de va de de... nu ska ja busa med liten innan han ska sova <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar