lördag 11 augusti 2012

Ledig helg!

Japp ja är ledig hela fre lör och sön :) igår va ja å mamma till Gävle å hämta 2 råttor till min lillasyster! Ja, hon har råttor som husdjur :) hade ja oxå när ja va liten, tills ja blev allergisk! Men kul är de ju när mamma har icke existerande lokalsinne å kan absolut inte läsa en karta, knappt säga vart gpsen visar vart vi ska hahaha :D så ja fick sitta med telen vid ratten å försöka hitta rätt för ja har ärvt min mammas icke existerande lokalsinne minsann!! Men fram kom vi å utan skråmor! Tillåmed hitta till MAX å äta innan hemfärd så allt blev lyckat, å jag har nog inte garvat så mycket på hundra år, ingen får mig att garva som min mamma!! Hon är den bästaste mamman i världen. Ja sen va Jens ut å åt med kompisar å gick ut på krogen medans ja gick å la mig å kolla på Beck å somnade ovaggad :D idag har vi varit å köpt ett akvarium till Liten :) ja, kul att han ska få fiskar, ett 54L akvarium, men svarta stenar å nu är de igångsatt å fixat! Så på måndag ska vi iväg å inhandla lite växter å fiskar! Vita som vi hitta idag å en kampfisk ska vi nog börja med :) kul å blev jätte fint med ljuset å kommer se jätte bra ut när de är klar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar