lördag 1 september 2012

Jobb jobb!

Jobbar hela tiden känns de som, men de känns kanon :) skönt! Ska jobba lite extra oxå nu så ja jobbar nästan veckor i streck men ändå ledig från fyra eller börjar 2 typ funkar kanon! Har ju fått vikariat 75% till jul först å främst får vi se hur de blir sen ;) arbetskamraterna här är oxå super är jätte nöjd med allt så nu hoppas ja bara allt rullar på och att dom vill ha mig kvar!! Har även beställt mina egna arbetskläder "scrubs" som ja vill säga tycker de låter ballt ;) haha... Med mitt namn å mina egna valda färger så ja bara väntar på dom nu, en av mina nya "kollegor" som syr hemma :) ni får se bild sen!
Iaf så har ja nu köpt en kanin åt Eddie, han fattar ju inte de såklart men när vi hälsar på den å gosar tycker ju han de är jätte mysigt :) och jag tycker de ska bli jätte kul!! Såg den i tidningen å blev blixt kär :) svart/vit med vita öron... Så nu ska pappan bygga en bur så får vi hämta vår nya familjemedlem om 2veckor, hoppas Lexus oxå tycker de är kul :D om han inte blir rädd för den ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar