lördag 20 oktober 2012

Dålig uppdatering!!!

Ja fullt upp har vi hos fam Berglund i njutånger!! Sjuk har vi varit å trött som grisar haha :D låter härligt va!! Eddie hade ögoninflammation hela förra veckan å feber, så inget dagis så de blev lite skjutsa å hämta hit å dit bland jobba dagar hos oss vuxna då! Men som tur va var jag ledig tor-sön så de va skönt å behövligt att få rå om liten extra, men nu natten till ons trodde ja vi skulle gå under jorden igen ja å liten, ont i halsen nå så fruktansvärt å täppt i näsan DET värsta jag vet!!! Liten vaknar kl 3 å är lika täppt i näsan, hemskt va gör man kan ju inte somna om så vi satte på ice age å låg i sängen å myste bara, kl 4,30 somna en sväng igen till pappan kom hem ca 6,30!! Klev upp å väntade på att HC skulle öppna för vi måste bara få in å kolla va som är fel mer än sömnsvårigheter i denna familj ;) haha Eddie fick tid 13,30 å på Mvc va de ingen som svara! När ja ringde receptionen så skulle ja såklart ringa Maria då min barnmorska, super bra är hon men grymt svår att få tag i!!! Jaja tänkte eftersom ja hade dåligt blodvärde i v 10 så vela ja veta om de kunde grunda sig i de min dåliga ork å sjuklighet :/ när ja åker in med Eddie ringer hon å säger att ja kan komma förbi eftersom ja ändå va på parkeringen så då kolla hon allt möjligt å jag fick lyssna på lilla minis hjärtljud!! Ja de kan ju va lite svårt att höra såhär "tidigt" mena hon på tills hon satte apparaten på magen å de eka i hela rummet ;) haha ja inte va de må problem med denna iaf :D min lilla vilding där inne!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar