tisdag 9 oktober 2012

Höst/vinter!!

Inte bara att ha barn kan man ju säga, å inte billigt heller direkt men så himla kul å köpa åt den bästa lilla människan i världen <3 5="5" :=":" b="b" bara="bara" blir="blir" br="br" da="da" de="de" f="f" fick="fick" fika="fika" fina="fina" fru="fru" fy="fy" glad="glad" goninflammation....="goninflammation...." gosig="gosig" h="h" hade="hade" han="han" har="har" hela="hela" hem="hem" hemma="hemma" himla="himla" hj="hj" idag="idag" ig="ig" inte="inte" ja="ja" jens="jens" jobbade="jobbade" kan="kan" kl="kl" klart="klart" kn="kn" kom="kom" kort="kort" kv="kv" lilla="lilla" ll="ll" llen="llen" men="men" mig="mig" min="min" mitt="mitt" mycket="mycket" myste="myste" n="n" natten...="natten..." ngig="ngig" nu="nu" nya="nya" och="och" oss="oss" overall="overall" p="p" posta="posta" ppa="ppa" prata="prata" prova="prova" r="r" rena="rena" rresten="rresten" rta="rta" s="s" sig="sig" sjuk="sjuk" ska="ska" skiljer="skiljer" skor="skor" snorig="snorig" som="som" st="st" super="super" t="t" taste="taste" till="till" tv="tv" uppskattas="uppskattas" va="va" varm="varm" vi="vi">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar