onsdag 7 november 2012

Tjat tjat!!

Om graviditet :) men ja Gillart! Idag har jag varit på det första Mvc besöker efter UL... Man tog prover och mätte magen sen får man ju lyssna på Lill hjärtat <3 underbart! Visade oxå korten från 4D å hon tyckte de va super häftigt :) har en jätte gullig barnmorska!! Iaf så har ja exakt samma magmått i denna vecka som ja hade med Eddie å väger precis lika + att inskrivningsvikten va samma!!! Häftigt :) de enda som skiljer är hjärtljuden Eddie hade runt 150 ända till dom sista veckorna å denna lilla parvel har 136... Åå va ja längtar tills du kommer till oss!! <3 har även varit med eddiemå fått penicillin lilla prinsen min har fått en infektion, hemskt när liten har ont å man inte kan göra nå på en gång!! Men hoppas nu att de går bra, han fick lie Alvedon oxå för smärta :( min finaste lilla prins <3

Ja sen mellan mitt Mvc besök å Eddie på Dagjouren, tog ja mig en fika på stan med Lotta lilla Ted <3 och Frida :D vilket va bestämt å innan ja visste att Eddie skulle va så dålig, men va en snabbis med kaffe å surr :) sen handla vi lite innan vi åkte hem å tog de lungt bara! Gjorde pasta snäckor å köttfärssås och sen bara mys i soffan <3 nu ska ja sova för jag har ont i ikväll i fogarna gillas inte, imorn blir ja hemma med Eddie första gången ja någonsin är hemma med sjukt barn! Men klart man måste de Lill hjärtat <3 sen på fredag är Jens hemma så de känns skönt! Imorn blire nog en sväng till mamma å hämta byrån till minis rummet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar