lördag 29 december 2012

Naglar!!

Låter kanske hemskt töntigt, men guuud va ja längtar efter att få göra mina naglar nu!!! Känns så himla skönt när dom är fina å långa... :) nu ser dom ut som skit... Jätte svårt när man haft gjorda naglar i flera år och sen får man inte ha, förståeligt såklart men tråkigt!!! Längtar till tis för då ska dom fixas eller måndag redan om ja har tid! Vi ska väl hitta på nå mys då kan ja tänka mig :D

Lite ångest får ja när ja känner att mitt rökig blir allt större, kanske för att förlossningen närmar sig! Men varför försvinner de inte när ja varit utan i flera mån lika va de med Eddie, kommer ju aldrig sluta helt om ja känner såhär fortfarande känns de som :( vill ju inte börja röka igen, men så känner ja inte när ja står där med någon som röker då vill ja så gärna smaka, å då är de ju kört sen!!! Ska peppa mig själv å säga åt min älskling att han får hjälpa mig när ja känner så :)

Ja nu närmar de sig med stormsteg! Allt ja gör är jobbar å är hemma, orkar Inge annat typ, å ska ja till stan har ja Eddie med mig å de är inte de lättaste att tex ta en fika, känns som ja stänger in mig hemma, men har ju som ja tjatat om foglossningar och de ilar när ja kissar BA de är bara början + att ja knappt kan röra mig!!! Men sen så ska vi bli bättre på umgänge igen haha :) när mamman blir rörlig igen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar