torsdag 10 januari 2013

Bakdag!

Ja idag har ja å liten varit hemma å bakat! Men första satsen av kubb blev ju såklart brända innan skallen kommer ihåg att vår ugn är hetare än hetast så gjorde vi en ny sats å mindre min.... Tror ja hade lägre grader oxå tillåmed, även en kola sockerkaka och drömmar, såna älska ja när ja va liten :) sen blev de kokostoppar vilket är mina favvos! Älskar kokos, hade i krossad choklad oxå både mörk å ljus blir som godis :D jamjam!! Kubben sats 2 blev bra dom med som dom blir lixom, men ja är ju van mormors som är mjuka å platta typ, inte såna där som blir torr lixom, men så är ju mandelkubb oftast så de blir att doppa i kaffe, men mera bittermandelarom blir de nästa gång ;)

När allt va klart å Eddie varit som en tokig virvelvind, bland plåtar å baksaker, men världens underbaraste unge såklart!! Men nu kan ja knappt gå, stått hela dagen å sjukt va jobbigt de blivit på kort tid, å stackars Eddie får vara med om mammas korta temperament :( men nu har vi badat å haft kvalitetstid innan han gick å la sig, ja älskar när han säger "ecker dej mamma" min lilla kärlek!!! Ja skulle göra ett gnäll inlägg igår tänkte ja men idag känns de inte som de behövs, var mest om mina problem att gå å leva som en vanlig människa med denna hemska svank och onda ben!! Men ja ni förstår, har oxå kommit på att ja tror ja tänker hoppa över denna förlossning, ja har nästan bestämt mig för de faktiskt! Har inte alls nån längtan efter de faktiskt! Vill in på bb å få min bäbis å ligga där å känna mig speciell och uppassad ;) sjukt va ja längtar till att få snosa å se hur prinsen ser ut, undra vem han är lik, hoppas han är lik sin bror som är de vackraste ja vet, hur ska man kunna älska nån lika mycket lixom :) men klart de blir så! Men därinit förlossningen står ja över TACK :D

Köpte nya band till mina ljusstakar i fönstret igår! :) jätte fint blev de!!


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar