onsdag 30 januari 2013

Skönt väder!

Idag har ja å Eddieman varit utan bil, så då har vi passat på att vara ute lite, va ju skönt väder å riktig snögubbe snö :D så efter middags sovning och tvättfix, mods ja på mig täckbrallor å jacka ;) haha ja vilken syn!! Får ju inte klä på för mycket heller då ja svettas som en gris direkt!! Ja väl ute kröp ja som en säl i snön med Eddieman som tyckte de va mysigt att ha mamma med sig ute i snön såklart!! Blev två fina snögubbar :) sen lite pulk åkning runt husen, halva vägen iaf sen ska han dra pulkan själv! Men de är ju helt ok min stora kille är så himla duktig, å pratar heeeela tiden, sjukt bra på att prata är han å härmas hela tiden... Igår hade ja min fina bästaste fru här medans barnen våra var på dagis, så himla mysigt att ha henne här, blir så sällan nu men de blir ändring så fort ja klämt ut bäset :) vi kikade å donade med nya vagnen, jag satte dit Eddies namnplåt och testa allt så ja vet hur den funkar sen när de är dags :) kanon vagn måste ja säga!! Förutom att suffletten på Liggdelen var lös å de ska den inte vara på denna, så ja skickade in den med Jens idag eftersom han vela ha bilen fick han ha de som villkor att han åkte å frågade om de! Å hem kommer han med en ny liggdel :D lycklig mamma!! Ja stör mig på allt sånt å kan inte släppa de när ja väl hittat nåt som inte är som de ska! Men detta fick ju smärtfritt å nu längtar ja efter första turen med mina små prinsar!! Vill ju även köpa namnplåt åt mini oxå + att dom ska få matchande mössor ;) haha är ju så himla fjantig oxå men sån e ja, men då vill ja nästan veta va liten ska heta så ja kan köpa namn mössor, å än är de inte klart! Vi får se när han kommer helt enkelt, jag som inte alls gillat Isak har nu sugit på den karamellen ett tag, å tycker verkligen att de börjar bli riktigt fint :) å passar med Eddie! Så kanske blir en Isak William Åke, Isak Berglund ja låter ju ganska bra om ja får säga mitt ;) var ju faktiskt jag som bestämde Eddie fast de tyckte ju Jens om oxå direkt så de va ju inte svårt, med devin har ja fått kämpa lite med å de är ju faktisk jag som ska få ut han oxå ;) haha

Ja imorn ska ja på Mvc igen å ja längtar! Som vanligt! Nu närmar de sig bara ett eller två besök kvar om de blir som de ska! Vill ju inte behöva gå över :( får höra imorn nu om ja gått upp mera å om han kanske är fixerad!!


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar