söndag 20 januari 2013

Tokig!!!

Idag har min 2åring INTE varit den fina söta lilla ängeln som han brukar!! Helt galet kan ja säga va olika dagar de är, han har gjort tvärtemot typ ALLT ja sagt eller gjort! Å med en mamma som är hög gravid å ont i kroppen, samt ett ganska dåligt tålamod för tillfället har de ej klickat mellan mor å son idag... De gör mig ledsen faktiskt, men såna dagar kommer å ja kan ju bara tänka mig när han blir stor ;) haha.. Men nu är dagen över liten sover å vi var faktiskt å åt lyxlunch på gamla jobbet :D för att han vägrade sova middag som kan göra mig tokig, speciellt när ja vet att allt blir ÄNNU värre om han inte sover! Så då sov han iaf ca 30 min innan vi gick in å åt god mat :) sen hem å den hemska trollungen fortsatte :( men då kom pappan efter att varit ute å åkt scooter från kl 8 imorse typ.... Nu sitter ja med min stormage som sprattlar så ja tror han ska komma ut ur skinnet snart :)

Inatt har de varit en hemsk natt iaf, ont som satan i blygdbenet :( hoppades på att kl skulle va så pass att ja fick kliva upp ist för att lägga mig igen, men icke!!!! Kl va typ 2,30 ;( vela nästan grina lite för mig själv, sen bestod natten av att försöka somna med ont, å precis när ja somnat upp å kissa å så börja de om så tills Eddie vakna kl 7.. Japp de va den natten de, men nu kan ja ju säga att är inte bäset fixerad nu så vet inte ja va han gjorde där inne inatt :) haha...
Slänger in en liten bild på skillnaden på magar när ja vänta Eddie och nu, fast ja kan inte ens komma ihåg att ja tyckte de va så jobbigt då som nu! Men man glömmer fort ;) hihi lika som ja nu börjar komma på att ja EJ vill va med på förlossningen denna gång :/






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar