fredag 25 januari 2013

Vagn!

Har idag hämtat vagnen! Herregud alltså :) ska man verkligen få plats i världen med den där haha!! Jaja så får de bli å de blir nog bra de, fin är den iaf! Å är Eddie på dagis å jag är med mini på stan tar ja ju city crossen! Kommer funka bra men de gäller att ha de fixat känner ja så man slipper stressa över lösningar sen!! :D nu ligger ja å tänker sova, Eddie vaknar ju så himla tidigt å ja måste ta vara på dom sovtimmar ja får!! Imorn ska ha till mamma å hjälpa henne skruva lite möbler tänkte ja sen vara så fräck att lämna Eddie där en natt :) kanske jag å mannen tar en biokväll... Vore ju mysigt! Har fått in några tippningar på när bäset kommer så ja tänkte slänga ut frågan här oxå för kul :D om någon vill gissa på när mini tänker komma till världen, å kanske stl oxå, kul å se vem som har rätt!! Eddie kom på datumet, V40+0 fast de står att ja gått 39 fulla veckor i pappren, 49cm lång och 2872 gr... så nu är de ju mer spännande eftersom jag har 21 feb som datum, men på 4d UL sa dom 14 feb... Men de är ju privatklinik så de ändras ju inte i pappren hos bm! Jag trodde 15 först med de jag räknat sj, som ja tyckte va speciellt eftersom jag fyller år då :D haha ja nu är de bara vänta!!! Men skriv gärna va ni tror lägger ja in en fin liten lista sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar