lördag 27 april 2013

Jobbveckor!!

När mannen har jobb veckor blir de inte så mycket bloggande!! Han har en v eftermiddagsjobb + ledig helg, sen en v dags jobb å då jobbar han även helgen 6-18 sen ledig vecka!! Blir då inte så mycket ork till bloggandet, tänker alltid att ja ska men då vill Eddie nåt å så glömmer ja bort, gjort massa inlägg som ja glömt bort å sen försvinner dom :( ja händer som sagt inte så mycket, förutom att de känns som Eddie ramlar å slår sig heeeela tiden!! Men så är de väl kanske, jag har även gjort mig blond, var å klippte av mig ganska rejält med hår så de va friskt å fint :) super fint va de å färgen älska jag verkligen! MEN då jag är väldigt för förändring å sånt kul så fick ja för mig att göra mig ljus..... Ja stod ca 1,5 timme med förpackningarna innan ja hävde i första omgången, såg såklart förjävligt ut, sen blev ja orolig eftersom jag har blekt sönder mitt hår en gång, sådär super trasigt så man märker att håret blir tunnare å tunnare, rasar hår varje gångna rör de typ och de blir kortare å kortare utan att man klipper sig!!' Så är ju såklart livrädd för de, men de gick bra å ja har blonderat 2ggr sen färgat med ljusa ask färger, sen använda silver shampoo och silver toningar!! Så nu ser de ok ut, inte bra men ok! Torrt såklart å lite fnösigt på vissa ställen men de får man ju räkna med när man bleker :( men inte farligt skadat alls, så nu va ja å köpte Björn axen silver shampoo och balsam, samt deras cool silver leave in spray!! Så får de behandlas å vara en stund innan ja bestämmer vidare :P

Idag har vi (jag å barnen) till "gammel" mormor för plast moster har fullt år :) så vi fika å myste på innan ja å mamma + syster åkte ner på Kina å åt mat!! Världens bästa Kina :D saknar att jobba där ja!! Är ju 10 år av mitt liv ja spenderat där, betyder hemskt mycket för mig!! Sen skjutsa ja hem dom till Näsviken å hem med små grabbarna mina :D






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar