måndag 18 maj 2009

Today!!

Idag har ja jobbat var lite segt att kliva upp kan ja säga.. ställer kl på 8 så ja kan snosa i en timme då har ja ju sen 3 tim på mig att vara med valparna å babe innan ja börjar men icke här ska sjusovas tills de e typ 20 min å då stressar ja ihjäl mig.. :( fattar inte va som hänt förr var ja ju så morgon pigg å tyckte de va jätte mysigt att kliva upp å dona på morgon.. hm har väl hamnat i ett trött läge för tillfället men hoppas de ändras snart måste ju ta vara på dagarna nu när sommarn börjar ju kan ju inte slösa bort massa soltid heller ;) hihi fast de har ju inte varit så mycket till sola de har ju varit ganska kallt... men till helgen får de gärna bli super väder å sen hela veckan efter oxå ;) nä nu ska vi sätta igång en rulle angie dirt is also here ;) cozy!!!

Måste ju bara pass på att säga att ja tycker verkligen synd om er där ute som aldrig kommer växa upp å som stannar i dagis läge lixom.. varför får hon inte jag och typ skvallerbyttor när de inte gynnar dom själva.. å så avundsjuka så man sitter å e bitter över andra å kastar skit fast man e så nyfiken att man måste veta allt.. de är ju ingens fel att dom människorna har valt att vara bittra å inte vara nöjda med sina egna liv å inte mår bra om man inte får förstöra för andra.. Nä egotrippade, avundsjuka, barnsliga människor går bort för mig!!! tycker verkligen de e sorgligt...

Have a nice night I will

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar