måndag 18 maj 2009

MItt på dagen..

kom nyss hem från lite fläng.. varit på stan å fikat lite :) å lagt undan mina byxor några dagar till längtar tills ja får hämta ut dom :) å mitt paket från nelly ;) kul ska de bli sen får ja f*n ta mig i kragen å använda dom kläder ja har å kanske försöka sälja bort lite har ju huuuur mycket som hellst som ja inte ens använder fast ja rensa när ja flyttade sist... sjukt!!! å skor har ja till tusen i källaren som knappt e använda men inge som ja tycker e modernt nu lixom ;) kanske ska lägga ut lite på tradera har ju 2 klänningar där nu som ja får några hundra för kul :) varit hos pullan oxå å myst lite de tycker ja om å träffade på arkan en sväng ett syskon till mina puppisar :) nu e lasagnen i ungnen börjar bli riktigt hungrig nu kan ja lova... men men nu har ja inte tid med datorn längre!!!

Hörs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar